1. Описати похвилинно події власного вчорашнього дня. Якщо виникнуть
труднощі, необхідно зайнятися чимось іншим, а через 20-30 хв спробувати
згадати ще раз.
2. Вибрати 2-3 сюжети для роздумів (кінофільм, плани на завтра).
Присвятити 3 хв на роздуми про кожен із сюжетів. Під час перших трьох
хвилин думати тільки про перший сюжет, потім перейти до другого,
третього. Під час кожної фази необхідно уникати розсіювання думок, а
особливо згадок про інші сюжети.
3. Необхідно рахувати у зворотному порядку, починаючи з 200, віднімаючи
при цьому від кожного наступного числа 3 (4,5,6…). Наприклад:
200-197-194-191-…
4. «Античас»
Кожному з учасників пропонується тема для невеликої розповіді (театр,
магазин, прогулянка на природу). Отримавши тему, учасник повинен
розкрити її, описуючи всі події в ній у зворотному порядку.
5. «Повтори навпаки»
Ведучий зачитує 1-3 складові слова – учень повторює їх, вимовляючи
навпаки. Наприклад: сон – нос, бар – раб, село – олес і т.д.
6. «Запам’ятай і змалюй»
Ведучий демонструє протягом 3-5 с низку простих геометричних фігур.
Після цього кожен з учнів відтворює в зошиті це по пам’яті.
Для ускладнення вправи кількість фігур можна збільшувати, а також
змінювати їх на інші знайомі для дітей об’єкти.
Немає коментарів:
Дописати коментар