1. За допомогою міміки жестів один учень показує іншим дітям задумане
слово. Ті намагаються його відгадати, вимовляючи свої варіанти по черзі
вголос.
2. Уявіть себе півником, ведмедем, будильником, лікарем…
Пофантазуйте і покажіть діями, імітацією звуків.
3. Розкажіть казку «Червона Шапочка» навпаки (персонажі добрі міняються
зі злими).
4. Гра «Чи таке буває?»
Учитель пропонує ситуацію. Наприклад: вертоліт летить у небі; миша в
дзеркалі живе. Дитина повинна уявити собі цю ситуацію й сказати чи таке
буває, про що йдеться. Якщо ситуація суперечлива, то треба дослідити її
всім разом і знайти правильну відповідь.
5. Гра «Живий звук»
Вчитель пропонує описати звук (дощ, дзвоник, скрип дверей). Для цього
він запитує гравців: Який він – товстий чи тонкий, широкий чи вузький,
добрий чи злий, гострий чи тупий…
6. «Закінчи розповідь»
Вчитель зачитує початок речення або 2-3 фрази розповіді. Наприклад. Я
пішов до ванної кімнати вмитися. Відкрив кран, і тут раптом … Завдання
гравців – скласти якомога більше незвичайних та оригінальних варіантів
його закінчення.
Немає коментарів:
Дописати коментар