вівторок, 29 листопада 2016 р.

Розвиток уяви та фантазії

1. За допомогою міміки жестів один учень показує іншим дітям задумане
слово. Ті намагаються його відгадати, вимовляючи свої варіанти по черзі
вголос.

2. Уявіть себе півником, ведмедем, будильником, лікарем…

  Пофантазуйте і покажіть діями, імітацією звуків.

3. Розкажіть казку «Червона Шапочка» навпаки (персонажі добрі міняються
зі злими).

4. Гра «Чи таке буває?»

  Учитель пропонує ситуацію. Наприклад: вертоліт летить у небі; миша в
дзеркалі живе. Дитина повинна уявити собі цю ситуацію й сказати чи таке
буває, про що йдеться. Якщо ситуація суперечлива, то треба дослідити її
всім разом і знайти правильну відповідь.

5. Гра «Живий звук»

  Вчитель пропонує описати звук (дощ, дзвоник, скрип дверей). Для цього
він запитує гравців: Який він – товстий чи тонкий, широкий чи вузький,
добрий чи злий, гострий чи тупий…

6. «Закінчи розповідь»

  Вчитель зачитує початок речення або 2-3 фрази розповіді. Наприклад. Я
пішов до ванної кімнати вмитися. Відкрив кран, і тут раптом … Завдання
гравців – скласти якомога більше незвичайних та оригінальних варіантів
його закінчення.

Немає коментарів:

Дописати коментар